Το λογότυπο πρέπει να κάνει καλή πρώτη και με διάρκεια εντύπωση. Ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει, στο βαθμό που είναι δυνατό, στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρείας ή του προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της εταιρικής ταυτότητας και πολύ συχνά είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα που θα αποκομίσει κάποιος για την εταιρεία σας.

Στη συνέχεια θα βρείτε μια σειρά από σημεία που πρέπει να προσέξετε καθώς σχεδιάζετε ή επιλέγετε το λογότυπό σας.

Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε τη σχεδίαση του λογοτύπου σας ή να αξιολογήσετε μια πρόταση για το μελλοντικό σας λογότυπο, είναι να απαντήσετε την εξής ερώτηση: Τί εντύπωση θέλετε να σχηματίσει ο πελάτης για την εταιρεία σας βλέποντας το λογότυπό σας; Δευτερευόντως είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή και σε μια σειρά από πιο πρακτικά ζητήματα.

Υπάρχουν τρία βασικά είδη λογοτύπων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνα τους ή σε συνδυασμό με ένα σχέδιο:

Συνήθως, μια πρόταση από ένα δημιουργικό γραφείο θα πρέπει να περιλαμβάνει κάποια ενδεικτικά σχέδια και από τις τρεις κατηγορίες εκτός και αν εσείς επιλέξετε διαφορετικά.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το λογότυπο δεν είναι βιομηχανικό προϊόν, οπότε η προσπάθεια να ενταχθεί πλήρως σε μια διαδικασία με συγκεκριμένα βήματα δεν είναι απαραίτητο ότι θα οδηγήσει πάντα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κάθε επαγγελματίας σχεδιαστής έχει τον δικό του τρόπο με τον οποίο δημιουργεί ένα λογότυπο. Πολλοί σχεδιαστές θα ξεκινήσουν κάνοντας διάφορα σκίτσα ή συνδυάζοντας διάφορα σχήματα στην οθόνη του υπολογιστή μέχρι να βρουν κάτι που θα τους τραβήξει το ενδιαφέρον για να αποκτήσουν μία βάση. Ένας άλλος τρόπος είναι να επιλέξουν ένα σχήμα που αντιπροσωπεύει το ύφος της εταιρείας και να εργαστούν πάνω σε αυτό προσθέτοντας στοιχεία. Άλλοι μπορεί να αφιερώσουν αρκετές ώρες χρησιμοποιώντας το προϊόν για το οποίο πρέπει να δημιουργήσουν ή να ξεφυλλίζουν σχετικά περιοδικά κλπ. Ο στόχος είναι να βγει κάτι ενδιαφέρον, μια έξυπνη ιδέα, μια άποψη διαφορετική ή ένας ασυνήθιστος συνδυασμός μορφών που θα αποδίδουν το ύφος και την εικόνα της εταιρείας. Κάποιες φορές είναι κάτι που θα απαιτήσει εικασία από τον θεατή, άλλες φορές είναι ξεκάθαρο, κάποιες άλλες διαφέρει ανάλογα από την οπτική γωνιά. 

ΗΟΜΕ ΚΑΒΑΛΑ LOGO3

 

Αρκετοί σχεδιαστές προτιμούν να δημιουργούν λογότυπα εξ' ολοκλήρου από κείμενο. Πειραματίζονται με γράμματα, μεγέθη και σχήματα και βρίσκουν πολύ ενδιαφέρον τρόπους να αντιπροσωπεύσουν την εταιρεία χρησιμοποιώντας τις φόρμες των γραμμάτων.

Ένα λογότυπο θα πρέπει να είναι απλό και χωρίς στοιχεία εντυπωσιασμού. Δεν έχετε παρά να παρατηρήσετε πιο προσεκτικά τα λογότυπα μεγάλων και επιτυχημένων εταιρειών προκειμένου να επαληθεύσετε την προηγούμενη πρόταση. 

Απαιτείτε να είναι ευανάγνωστο και το ίδιο όμορφο σε όλες τις διαστάσεις και να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη γκάμα υλικών και μεγεθών. Σίγουρα θα δείτε πολλά λογότυπα τα οποία περιέχουν τρισδιάστατα στοιχεία, animation, ντεγκραντέ και πολλά άλλα οπτικά εφέ τα οποία με μια ματιά μπορεί να φαίνονται εντυπωσιακά. Παρόλα αυτά, εάν το λογότυπο δεν μπορεί να αποδοθεί το ίδιο καλά σε μια ασπρόμαυρη εκτύπωση ώστε να χρησιμοποιηθεί σε fax, φωτοτυπίες και άλλα έντυπα, τότε έχει ήδη αποτύχει σε μεγάλο μέρος της αποστολής του. Όσο εντυπωσιακά και αν είναι όλα αυτά τα οπτικά εφέ, είναι απαραίτητο πριν την τελική επιλογή να ληφθεί σοβαρά υπόψη η δυνατότητα του λογοτύπου να δημιουργήσει μία δυνατή εικόνα της εταιρείας σε μια απλή εταιρική κάρτα ή τη συσκευασία ενός προϊόντος. Εάν το πετύχει αυτό, τότε είναι πολύ εύκολο να εξελιχθεί με την προσθήκη οπτικών εφέ ανάλογα την εφαρμογή

Εάν έχετε τον απαραίτητο χρόνο, γνώσεις σχεδίασης ή ζωγραφικής και χρήσης σχεδιαστικών προγραμμάτων σε υπολογιστή μπορείτε να δοκιμάσετε να σχεδιάσετε το λογότυπό για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν μόνοι σας. Αν δεν διαθέτετε κάτι από τα παραπάνω είναι μάλλον καλύτερα να εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία. Θυμηθείτε πόσες φορές έχει δημιουργήσει σε εσάς άσχημη εντύπωση ένα κακοσχεδιασμένο λογότυπο. Ένα καλό λογότυπο δημιουργεί μια θετική προδιάθεση ενώ ένα πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο λογότυπο προξενεί επιφυλακτικότητα ή και απόρριψη. 

Η σχεδίαση του λογότυπου της εταιρείας ή του προϊόντος σας αξίζει χρόνο και προσοχή.

Το σκιτσάρισμα του λογοτύπου είναι μόνο ένα μικρό μέρος της δουλειάς. Το μεγαλύτερο μέρος είναι η έρευνα (ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, που θα παρουσιαστεί το λογότυπο, ποιος είναι ο στόχος του), και η εφαρμογή του λογοτύπου σε όλες τις πιθανές μορφές του (ασπρόμαυρο, έγχρωμο, στο διαδίκτυο, fax, επιστολόχαρτα, φακέλους, εταιρικές κάρτες, φόρμες...). Για τις μεγάλες εταιρείες το λογότυπο είναι μέρος ενός πολύ μεγαλύτερου συστήματος εταιρικής ταυτότητας, που περιλαμβάνει έναν οδηγό (brand book) με όλες τις απαραίτητες οδηγίες σχετικά με το πως θα εφαρμόζεται το λογότυπο σε κάθε περίπτωση (καταχωρήσεις, διαφημιστικά έντυπα, websites... κτλ) και με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.

Η σχεδίαση ενός καλού λογοτύπου

Λογότυπο - Η καρδιά της Εταιρικής Ταυτότητας

Τι πρέπει να προσέξετε

  • Επιλέξτε ένα λογότυπο το οποίο μπορεί να σταθεί ανεξάρτητα σε ποιο πλαίσιο το χρησιμοποιήσετε (πχ έντυπο, ιστοσελίδα, προϊόν)
  • Μην φορτώνετε το λογότυπό σας με πολλές και μικρές λεπτομέρειες
  • Επιλέξτε ένα λογότυπο που τυπώνεται σωστά τόσο έγχρωμο όσο και ασπρόμαυρο
  • Επιλέξτε ένα λογότυπο που μπορεί εύκολα να γίνει ανάγλυφο
  • Επιλέξτε ένα λογότυπο που είναι απλό και χαρακτηριστικό ακόμα και με μία ματιά
  • Αποφύγετε ένα λογότυπο με περίτεχνα γράμματα που ανταγωνίζεται άλλα γραφικά στοιχεία
  • Αποφύγετε γραμμές και σχήματα χωρίς νόημα ΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡA ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

 

Είδη λογοτύπων

  • Επεξηγηματικά λογότυπα
    Ένα λογότυπο που επεξηγεί σαφώς τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας.
  • Γραφικά λογότυπα
    Ένα λογότυπο που περιλαμβάνει έναν αφαιρετικό γραφικό σχετικό με τη δραστηριότητα της επιχείρησής σας. Σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και ένα σχέδιο χωρίς άμεση σύνδεση με τη δραστηριότητα της εταιρείας σας μπορεί να προσδίδει ένα συγκεκριμένο επιδιωκόμενο ύφος.
  • Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
    Μια μικρή επέμβαση στη γραμματοσειρά έτσι ώστε να αποδοθεί ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της εταιρείας.

 

Πώς θα ξεκινήσετε

Διατηρήστε την απλότητα

Γιατί αξίζει να επενδύσετε χρήματα για τη σχεδίαση του λογότυπου;

  • Για να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση και να δώσετε στους πελάτες σας την επαγγελματική εικόνα που αρμόζει στην επιχείρησή σας
  • Για να έχει η καλή εντύπωση διάρκεια ώστε ο κόσμος να αναγνωρίσει την εταιρεία σας την επόμενη φορά που θα δει κάποιο στοιχείο της εταιρικής σας ταυτότητας
  • Για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Μελετήστε πως οι ανταγωνιστές προβάλουν την εταιρεία τους και αποφασίστε την πορεία που θέλετε να ακολουθήσετε

Ελάτε στην εποχή της διαδραστικής τεχνολογίας, εφαρμόζοντας πάνω στην επαγγελματική σας κάρτα- έντυπο, την τεχνολογία των QRCodes. Δώστε χιλιάδες πληροφορίες στο κοινό σας, απλά με ένα σκανάρισμα από το κινητό σας τηλέφωνο ή tablet με τα QR Codes

circles qr code

Χωρίς καμιά άλλη προσπάθεια και περίπλοκη αναζήτηση: είστε στην πηγή των πληροφοριών σχετικά με το θέμα που σας ενδιαφέρει.

 

Τώρα δωρεάν σε όλα τα έντυπα σας το Qr code που σας ενδιαφέρει

Sakoula fanelaki


Σακούλα Φανέλα ή Φανελάκι

Μεγέθη σακούλας ΦΑΝΕΛΑΚΙ
και τυπωμένα τεμάχια ανά κιλό:
24Χ35cm - 184 σακούλες / κιλό
26Χ42cm - 139 σακούλες / κιλό
30Χ45cm - 108 σακούλες / κιλό
30Χ50cm. - 97 σακούλες / κιλό
30Χ60cm. - 81 σακούλες / κιλό

Σακούλες Φανελάκι οικολογικές ή φωτοδιασπώμενες +5% στην τιμή

Sakoula xoufta


Σακούλα τύπου Χούφτα

Τα διαθέσιμα μεγέθη σακούλας (όπως αναγράφονται και αριστερά)

ΜΙΚΡΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΧΟΥΦΤΑ
17 Χ 25 εκατοστά ύψος
25 Χ 30 εκατοστά ύψος
ΜΕΓΑΛΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΧΟΥΦΤΑ
< 30 εκατοστά ύψος

 

Sakoula LOOP


Σακούλα LOOP

Τα διαθέσιμα μεγέθη σακούλας

ΣΑΚΟΥΛΑ SOFT LOOP
(με πιέτα στον πάτο της σακούλας
ή χωρίς καθόλου πιέτα)
35Χ35cm - 45 σακούλες / κιλό
40Χ40cm - 35 σακούλες / κιλό
50Χ50cm - 23 σακούλες / κιλό

ΣΑΚΟΥΛΑ SOFT LOOP
(με πλαϊνή πιέτα στην σακούλα)
48Χ60cm - 17 σακούλες / κιλό
42Χ50cm - 24 σακούλες / κιλό
39Χ45cm - 29 σακούλες / κιλό

Οι τιμές στις σακούλες με πλαϊνή πιέτα είναι + 0.20 λεπτά παραπάνω από τις τιμές που έχουν οι σακούλες με πιέτα στην βάση τους ή χωρίς καθόλου πιέτα.

 

Go to top
parajumpers pas cher parajumpers pas cher parajumpers pas cher parajumpers pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online nike tn pas cher peuterey outlet piumini woolrich outlet golden goose outlet golden goose outlet chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi chaussures de foot 2017 chaussures de foot pas cher